ΤΟ ΚΚΕ ΥΠΕΡ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΗ!; 2η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ. Του Δ. Πατέλη.

Η Ε. Μπέλλου (μέλος του Π.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ), έβαλε στο επίκεντρο την ανάγκη να εξασφαλίζονται οι κοινωνικές προϋποθέσεις ώστε δυο άνθρωποι [ανεξαρτήτως φύλου – Δ.Π.] να αποφασίζουν ότι θα ζήσουν μαζί, ότι θέλουν να κάνουν παιδιά  [ανεξαρτήτως φύλου – Δ.Π.] και ότι οι οικονομικές προϋποθέσεις δεν θα εμποδίζουν την ατομική επιλογή τους… (23.9.2022 Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή https://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/307206/adiahorito-sti-syzitisi-erotikes-sheseis-symviosi-gamos-einai-atomika ). Για να μην υπάρχουν αμφιβολίες περί του φάσματος των “δύο ανθρώπων που αποφασίζουν ότι θα ζήσουν μαζί, ότι θέλουν να κάνουν παιδιά” παραπάνω δήλωσε: «Αναφερόμαστε σε όλη την γκάμα των επιλογών σεξουαλικού παρτενέρ, ερωτικού συντρόφου, γάμου ή και άλλης μορφής δέσμευσης – συμβίωσης, της απόφασης για τεκνοποίηση»! Λόγια σταράτα!

Επομένως, βάσει αυτής της προσέγγισης: ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΟΥ, ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ (ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ) ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΗΝ σ. Μπέλου (και το ΚΚΕ; ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ!

Αυτό συνιστά την 2η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ που έπεσε στην αντίληψή μου.

Υπενθυμίζω ότι η 1η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ έλαβε χώρα στην εκδήλωση – συζήτηση που πραγματοποίησαν 18/6 οι Οργανώσεις της Λάρισας του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, με θέμα: «Σύγχρονες όψεις της ανισοτιμίας στις κοινωνικές σχέσεις των γυναικών. Η προσέγγιση του ΚΚΕ». Στην εκδήλωση μίλησε η Ελένη Μπέλλου, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ., η οποία ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ (ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 25-26 Ιουνίου 2022 https://www.rizospastis.gr/story.do?id=11744706  ): «Θεωρούμε ότι ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ – ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΟΝΙΩΝ – ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ». Εδώ, πλέον δεν εκφράζεται αγωνία για την αυτονόητη θεσμική κατοχύρωση των παραπάνω, αλλά για τη βέλτιστη δυνατή ουσιαστική εφαρμογή τους, δηλαδή για το να μη ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ!

Τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια: Προστατέψτε τα αθώα παιδιά - KavalaWebNews.gr

Και πάλι υιοθετήθηκε το αποτελεσματικό σε χαλαρά αντανακλαστικά ταχυδακτυλουργικό χειραγωγικό τέχνασμα: με αυτές τις διατυπώσεις και την μεθόδευση, ΔΕΝ δόθηκε έμφαση στο εάν το ΚΚΕ παραδέχεται την θεσμική κατοχύρωση της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζεύγη. ΑΥΤΟ ΤΙΘΕΤΑΙ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ! Το μόνο στο οποίο το ΚΚΕ στρέφει την προσοχή του κοινού είναι η «ταξική» αγωνία για την «ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ», δηλαδή, όπως είπε και στο Φεστιβάλ 22.9.2022 το μέλος του Π.Γ., για το «ΕΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»!

Οι δηλώσεις αυτές επιβεβαιώνει ότι το εν λόγω μέλος του Π.Γ. ασπάζεται αναφανδόν τη μεταμοντέρνα νεοφιλελέ θεσμική κατοχύρωση της σύστασης «οικογένειας» και της τεκνοθεσίας εκ μέρους ομοφύλων ζευγαριών.

Οι ομιλίες ήταν γραπτές. Όπως και η αποτύπωσή τους στον κομματικό ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο. Μέλη του Π.Γ. ήταν παρόντα. Συνεπώς, εκπίπτει το ενδεχόμενο μιας εκ παραδρομής ατυχούς διατύπωσης…

Εφ’ όσον Π.Γ. και Κ.Ε. δεν διαχωρίζουν τη θέση τους από αυτή τη διολίσθηση, δεν πρόκειται για προσωπικές απόψεις. Εξυπακούεται ότι ως ηγεσία του ΚΚΕ υιοθετούν πλήρως αυτήν την αντιδραστική διολίσθηση.

Είναι πλέον προειλημμένη η απόφαση για αυτή τη διολίσθηση, η οποία πλασάρεται και ενσταλάσσεται αρχικά προσεκτικά, με ήπιο τρόπο και συγκεκαλυμμένες διατυπώσεις, το νόημα των οποίων δεν γίνεται αντιληπτό ευθέως, αλλά εγχαράσσεται πλάγια και υποσυνείδητα στο ανυποψίαστο κοινό.

Με την μεθόδευση της κλιμακωτής προβολής αυτών των θέσεων, επιδιώκεται εξοικείωση με αυτές δια της πλαγίας οδού, μέχρι να αρχίσουν να εκλαμβάνονται ως «αυτονόητη κανονικότητα». Οπότε θα μεθοδευτεί πλέον και η επίσημη ένταξη αυτής της διολίσθησης σε κάποια απόφαση ανώτατου καθοδηγητικού οργάνου…

Τίποτε πρωτότυπο. Όπως γίνεται σε κάθε καθεστωτική διολίσθηση στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

Προφανώς η τεκνοθεσία κατ’ αυτό τον τρόπο επεκτείνεται στο σύνολο των ζευγών ΛΟΑΤ, δηλαδή αφορά το ζήτημα της υιοθεσίας παιδιών από λεσβίες, ομοφυλόφιλους, αμφιφυλόφιλους και τρανς (διεμφυλικά) άτομα (ΛΟΑΤ).

Εξυπακούεται ότι σε αυτές τις περιπτώσεις, η «αυτονόητη» κατοχύρωση του «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ – ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΟΝΙΩΝ – ΠΑΙΔΙΩΝ, ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ», αποκόπτεται μεταφυσικά η θέση και ο ρόλος των φύλων στην αναπαραγωγή του ανθρώπου, άρα απορρίπτεται ο βιολογικός πυρήνας της προσωπικότητας και της οικογένειας.

Έτσι, αυτομάτως εκφράζεται συμφωνία και για την συνακόλουθη θεσμοθέτηση πρακτικών χρήσης «παρένθετης μητέρας»! Πρόκειται για θεσμική κατοχύρωση μιας μορφής αποτρόπαιης δουλικής εκμετάλλευσης του σώματος και της μητρότητας στη σήψη του καθεστώτος του κεφαλαίου! Πρόκειται για ευθυγράμμιση με σειρά αστικών κρατικών και διακρατικών θεσμών.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος ευλόγησε τη βάπτιση gay ζευγαριού στην Αθήνα (φωτο) - Aftodioikisi.gr

Αντιλαμβάνονται άραγε τα μέλη, τα στελέχη και οι οπαδοί του ΚΚΕ τι σηματοδοτεί αυτή η διολίσθηση στον αστικό, μεταμοντέρνο, νεοφιλελεύθερο δικαιωματισμό;

Αντιλαμβάνονται άραγε ότι όλη αυτή η διολίσθηση δεν έχει το παραμικρό ορθολογικό επιστημονικό έρεισμα στη βάση της μαρξιστικής-λενινιστικής επαναστατικής θεωρία και μεθοδολογίας;

Αντιλαμβάνονται άραγε ότι αυτό συνιστά χονδροειδή υιοθέτηση των αστικών ιδεολογημάτων/δογμάτων περί «συμβολικής ή/και κοινωνικής κατασκευής» ταυτοτήτων, βάσει των οποίων επιχειρείται πρακτικά και θεσμικά η υπονόμευση του ίδιου του βιολογικού πυρήνα της προσωπικότητας και της οικογένειας;

Τελικά, κάποιοι επιβάλλουν και υποβάλλουν μεθοδικά ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ, με κύριο στόχο την νεολαία…

 

Υ.Γ. Επί σειρά ετών έχω αναδείξει με έρευνές μου το ταξικό, κοσμοθεωρητικό, θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο αυτών των αστικών αντιδραστικών ιδεολογημάτων/δογμάτων και των συνακόλουθων πρακτικών του καθεστώτος. Για αυτό και έχω γίνει στόχος επιθέσεων από ένα απίστευτο φάσμα ιδεολογιοπολιτικών φορέων και ατόμων, συμπεριλαμβανομένων και «αριστερών».

Είχα ειδοποιήσει και με το παρακάτω γράμμα μου στον προσυνεδριακό διάλογο για όλα αυτά…

 

Δείτε και:

 

­­­            Επιτακτική η ανάγκη συντριβής των ιδεολογημάτων και πρακτικών του αστικού «δικαιωματισμού». Δ. Πατέλη.

«ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» 2021.5.20. 21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΚΕ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ https://www.rizospastis.gr/story.do?id=11239227

Είναι απαραίτητη η παρέμβαση στον τρόπο ζωής, στον πολιτισμό, στη δραστηριότητα και στις σχέσεις της νεολαίας για τη διαμόρφωση επαναστατικής συνείδησης. Ωστόσο, «η κοινωνική συνείδηση διαμορφώνεται και από ζητή­ματα που θέτει το αστικό πολιτικό σύστημα, όπως ο ατομικός δικαιωματισμός, οι ανορθολογικές θεωρίες περί «κοινωνικού φύλου» κ.λπ.» (θέση 39). Επομένως, είναι αναγκαίο «να κατακτηθούν η γνώση και η ικανότητα αντιπαράθεσης με σύγχρονες αστικές θεωρίες» το  κεντρικό και πιο επικίνδυνο χαρακτηριστικό των οποίων «είναι ότι σύνθετα κοινωνικά ζητήματα, όπως η βία κατά των γυναικών, η «ταυτότητα φύ­λου», ο ρατσισμός κ.ά., παρουσιάζονται με όρους ατομικών δικαιωμάτων» (θ.46).

Οφείλουμε λοιπόν να διερευνήσουμε: 1. Την κοινωνικοοικονομική βάση που ευνοεί την εμφάνιση και απήχηση αυτών των ιδεολογημάτων, 2. Τον αντιεπιστημονικό-ανορθολογικό τους χαρακτήρα, 3. Τα συστηματικά εγχειρήματα θεσμικής επιβολής τους, 4. Την στρατηγική σημασία που έχουν για το καθεστώς και 5. Την αναγκαιότητα τεκμηριωμένης συστηματικής καταπολέμησής τους.

Η απήχηση τέτοιων ιδεολογημάτων συνδέεται με την εμφάνιση και διεύρυνση νέων στρατιών της μισθωτής εργασίας, χαρακτηριστικό των οποίων -σε αντιδιαστολή με την παραδοσιακή χειρωνακτική-εκτελεστική εργασία- είναι η αύξουσα ανάπτυξη διανοητικών-δημιουργικών ικανοτήτων. Αυτές οι στρατιές της εργατικής τάξης ακόμα στερούνται συλλογικών δεξιοτήτων και συνείδησης της κοινωνικής-ταξικής αποστολής τους, ενώ οι δυνάμεις του κεφαλαίου πασχίζουν να τις καθηλώσουν στην κατάσταση «τάξης εν εαυτή», να τις αποτρέψουν από την συγκρότηση σε «τάξη δι’ εαυτήν» (Κ. Μαρξ), σε υποκείμενο του επαναστατικού μετασχηματισμού.

Ο κάθε άνθρωπος προβάλλει βασικά ως φορέας εργασιακής ικανότητας, ως φορέας του εμπορεύματος «εργατική δύναμη», δηλ. ως φορέας εμπορεύσιμων «προσόντων». Όσο εντείνονται η αποδόμηση της προσωπικότητας και της κοινωνικότητας μέσω της αλλοτρίωσης, του καταναλωτισμού και της «κουλτούρας του ναρκισσισμού», το κεφάλαιο, τα θεσμικά και εξωθεσμικά όργανά του σε εθνικό και διεθνικό επίπεδο προβάλλουν παρελκυστικά και προτάσσουν επίπλαστες ανάγκες και επιθυμίες, πρότυπα που συνδέονται με ρευστές μονήρεις ταυτότητες βάσει των οποίων προάγονται ποικίλα ατομικά «δικαιώματα», πάντα σε αντιδιαστολή με τα συλλογικά-ταξικά.

Οι καταναλωτικές προτιμήσεις, ως συνδηλωτικά στοιχεία ύφους ζωής (life style) και γούστου, αφήνουν το στίγμα τους στον τρόπο προβολής του εαυτού ως εμπορεύσιμου «προσοντούχου», ενώ η απολυτοποίηση της σπουδής για ακραίο αυτοπροσδιορισμό του ατομικού υποκειμένου μέσω ανερμάτιστης αναζήτησης «ταυτοτήτων φύλου» και προτιμήσεων, καταλήγει μια βασανιστική διαδικασία χωρίς τέλος και χωρίς υποκείμενο… Η νοσηρά αυτοερωτική ηδονοθηρία της μονήρους «ερωτοπραξίας» ρευστών και ποικίλων «σεξουαλικών εαυτών» υποβαθμίζει τον homo sapiens σε homo sexualis. Η σεξουαλικότητα, αποσπασμένη από το βιολογικό πυρήνα της οικογένειας και της προσωπικότητας, αλλά και από τα ουσιώδη κοινωνικά-πολιτισμικά, συναισθηματικά, συνειδησιακά κ.λπ. στοιχεία της, εμποτισμένη από τον ατομικισμό και τον καταναλωτισμό, προτάσσεται ως αφηρημένη, αντεστραμμένη και φετιχοποιημένη υποστασιοποίηση της γενικευμένης αλλοτρίωσης, του κενού, της απουσίας νοήματος και του μόνιμου αισθήματος ανικανοποίητου.

Η εξέλιξη των σχημάτων-δογμάτων, που στοχεύουν στην επιστημονικοφανή επένδυση/χειραγώγηση τέτοιων τάσεων, περνά από την αλτουσεριανή «ιστορία χωρίς υποκείμενο» στη φουκοϊκή «μικροφυσική της εξουσίας και στη μεταμοντέρνα αναγωγή ταυτότητας και φύλου σε «κοινωνικές-συμβολικές κατασκευές» κατά το δοκούν. Η αποθέωση της ιδιαιτερότητας είναι η άλλη όψη της απόρριψης της συγκρότησης υποκειμένων με όρους συλλογικότητας, ταξικότητας και καθολικότητας. Ιδιαίτερη επίδραση έχει ασκήσει η εκλεκτικιστική «θεωρία» για το φύλο (J. Butler κ.λπ.).

Η μεταμοντέρνα «αφήγηση» περί ταυτοτήτων και επιτελεστικότητας, κινείται στο πεδίο μιας αφηρημένης υποκειμενικής ιδεαλιστικής πλάνης: η ύπαρξη θεσμών, σχέσεων, ταυτοτήτων, η ίδια η ιστορική πραγματικότητα, προβάλλει ως πεδίο αυθαίρετης βουλησιαρχίας.

Όπως όλα τα αστικά ιδεολογήματα-δόγματα και αυτά παραδέρνουν μεταξύ της Σκύλλας του βιολογισμού και της Χάρυβδης του κοινωνιολογισμού, κοινή μεθοδολογική βάση των οποίων είναι η μεταφυσική-αντιδιαλεκτική προσέγγιση του ανθρώπου και της κοινωνίας, που παγιδεύει τη σκέψη σε αδιέξοδα δίπολα αμοιβαίων ετεροπροσδιορισμών επιτείνοντας τη σύγχυση, ενώ υπονομεύει κάθε δυνατότητα διαλεκτικής επιστημονικής διάγνωσης της κοινωνικής νομοτέλειας, της λογικής της ιστορίας.

Κρατικοί και διακρατικοί μηχανισμοί (π.χ. Gender Equality in the Council of Europe, Standards and mechanisms, Gender Equality Commission (GEC), National Focal Points, Gender Equality Rapporteurs, European Committee for Social Cohesion, Human Dignity and Equality (CDDECS), το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο ΟΑΣΕ, η ΕΣΔΑ, Μ.Κ.Ο. κ.ο.κ.) επιβάλλουν κυνικά την «επιτελεστικότητά» τους με δέσμη θεσμών, προδιαγραφών και προτύπων και εποπτεύουν τη συμμόρφωση με αυτά. Αυτοί που εξαπολύουν πολέμους και διαπράττουν γενοκτονίες, επιβάλλουν και τα LGBTQ πρότυπα-ταυτότητες, χρηματοδοτούν και προβάλλουν «παρελάσεις υπερηφάνειας», «σπουδές φύλου», «έρευνες και ερευνητές», πανεπιστημιακούς, δημοσιογράφους, ΜΜΕ, Μ.Κ.Ο. κ.λπ. Η θεσμοθέτηση πρακτικών χρήσης «παρένθετης μητέρας», είναι μια μορφή αποτρόπαιης δουλικής εκμετάλλευσης του σώματος και της μητρότητας. Η χορήγηση αναστολέων ορμονών και η αλλαγή φύλου σε παιδιά, συνιστά ειδεχθές έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

Ορθώνεται ένας επιπλέον κίνδυνος αυτοκαταστροφής της ανθρωπότητας, πέραν αυτών που προϋπήρχαν: μαζικού εμπόλεμου ή/και οικολογικού. Κάποια –εκ πρώτης όψεως αθώα– μεταφυσική αντίληψη, μετατρέπεται πλέον σε όπλο μαζικής καταστροφής κατά των επερχόμενων γενεών και σε θεσμικό επίπεδο, βάσει του οποίου προβλέπεται και η ποινικοποίησης της διαφωνίας με τα νομικά εργαλεία δίωξης «ρατσιστικού λόγου» και «κηρύγματος μίσους».

Η στρατηγική των πιο επιθετικών κύκλων του παγκόσμιου κεφαλαίου, έχοντας εν πολλοίς επιτύχει τη διάλυση κάθε συλλογικότητας μέσω της ιδιώτευσης, στοχεύει πλέον ευθέως στην πλήρη αποδόμηση-διάλυση της οικογένειας και της προσωπικότητας, βάλλοντας στη ραχοκοκαλιά τους: στο βιολογικό πυρήνα τους, ώστε να υπονομεύσει/ακυρώσει εκ προοιμίου κάθε δυνατότητα συγκρότησης επαναστατικού υποκειμένου. Αυτό συνιστά στοχευμένη πρακτική διάλυσης του κινήματος, πράξη μαζικού ασύμμετρου προληπτικού αντικομμουνιστικού πολέμου και ως τέτοια οφείλουμε να την αντιμετωπίζουμε!

Όλα αυτά εκλαμβάνονται αυθόρμητα απ’ τους απλούς ανθρώπους ως εκφυλιστικά δείγματα σήψης ενός άδικου και ανήθικου συστήματος, που στρέφεται πλέον απροκάλυπτα κατά των ανθρώπων και της ίδιας της οικογένειας. Αυτή η –κατά βάση υγιής– αυθόρμητη αντίδραση, εάν δεν βρει επιστημονικά τεκμηριωμένη-οργανωμένη διέξοδο σε προοδευτική κατεύθυνση, αποτελεί ευνοϊκό έδαφος για την άνοδο αντιδραστικών/σκοταδιστικών ιδεών και του φασισμού.

Στρατηγικός σκοπός των κομμουνιστών είναι η κοινωνία στην οποία η ολόπλευρη ανάπτυξη των δημιουργικών δυνατοτήτων της κάθε προσωπικότητας είναι όρος για την ανάπτυξη της κοινωνίας. Άρα, στο επίκεντρο του αγώνα τους, βρίσκεται η επιδίωξη της εξάλειψης όλων εκείνων των όρων που θέτουν φραγμούς στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας και της συλλογικότητας των ανθρώπων και η θετική επίτευξη αντικειμενικών όρων που θα συμβάλλουν με το βέλτιστο τρόπο σε αυτή την ανάπτυξη. Οι όποιες διεκδικήσεις δικαιωμάτων, στερούνται νοήματος εάν δεν συνδέονται οργανικά με αυτό το στρατηγικό σκοπό. Η επίτευξη αυτού του σκοπού, συνιστά και τη θετική βάση υπέρβασης κάθε μορφής διάκρισης, εκμετάλλευσης και καταπίεσης.

Δημήτρης Πατέλης, καθηγητής φιλοσοφίας, δρ. Πανεπιστημίου Λομονόσοφ, μέλος Γ.Σ. Συλλόγου «Εμείς που σπουδάσαμε στο σοσιαλισμό».

 

 

Δείτε και:

Rose Gottemoeller on Twitter: "Proud to mark #IDAHOT2017 today. #NATO is committed to diversity and inclusion - these values make us stronger and safer. https://t.co/2Unp37Ec8N" / Twitter

Spotlight on THE EU AND LGBTI EQUALITY

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μην παραλείψετε να δείτε